13

چه کسی می‏‌تواند آن نفس‏‌های داغ تو را درست معنا کند؟
چه کسی می‏‌تواند با نفس‏‌هایش روی تن‏‌ات شعری بنویسد.

نظرات 8 + ارسال نظر

فقط خودت (:

خیلی مخلصیم

ملکه 1393/09/20 ساعت 20:39

سلام
رضا خوبی
دلم برات تنگ شده
نمیدونم اینکه میگن دل به دل راه داره راسته یا نه ولی فکر نکنم

نه دل که به دل راه داره...
یادت هستم اما خب دیدی که تو فیس بوک هم کمرنگم

کم رنگ وکم پیدایی آقای آرام (:

کم سعادتیم

نکنه چله به وبتون افتاده
خوبی؟ (:

شلوغ...
شلوغ
و این فیس بوک و وایبر و لاین و اینا هم البته بی تاثیر نیستن...

یه سرچ فقط برای صحت جمله داشتم...
گاهی سرچ کردن هم وبلاگ های خوبی نشونت میده
خیلی آروم ...
آرامش تا حدی منتقل میکنین خیلی خوبه
مانا باشید

ممنونم... اینقدر آروم شده که کلا نیستم دیگه

[ بدون نام ] 1393/10/24 ساعت 16:57

هیچکس...

همش که فیس و لاین و وایبر نمیشه یه کمم دل وبتو با نوشته هات بدست بیار (:

دلم نوشتن میخواد...
دستم به نوشتن نمیره!

ema 1393/10/29 ساعت 21:14 http://www.8august.blogfa.com

چرا نیستی آقای آرام؟!

هستم... کم تر هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد