48

دردِ پایی کشیده‌ام که مپرس / زجرهایی کشیده‌ام که مپرس


حاصل 48 ساعت نخوابیدن از درد شد یه بیت شعر، مملکتِ داریم واقعا...

نظرات 10 + ارسال نظر
زینب 1393/03/20 ساعت 10:42

عجب......
آقای ناآرام آرام.......
اینجا یجورایی واسم شبیه پارادوکس میمونه...
دوستش دارم....

آقای آرام فعلا ترکیده.. خوب می‌شه اما...

یعنی هیچ مسکنی نیست که آرومتون کنه (:

دیگه چقد مُسکن.. یه ماهه.. دیگه نباید استفاده کنم

ملکه 1393/03/20 ساعت 12:18

عزیزم خوب زود راه افتادی و از خونه رفتی بیرون
باید استراحت کنی
انشا الله زودتر دردهات تموم بشه و یه خواب راحت و آروم داشته باشی

دلم لک زده تو این یه ماه.. اما نمیشه خونه نشست... من آدمش نیستم

زینب 1393/03/20 ساعت 12:57

نگو اینطوری...
همه چی میگذره!بهش که فکر کنی بیشتر درد میکشی! بهم اعتماد ...
عکس تصادفتو الان دیدم! خدا رو شاکر باش که الان اینجایی... جدی میگم به داشته هات فکر کن!دردت آروم میشه
اجازه هست مام خواننده اینجا بشیم؟؟!؟؟؟:)

سلام... خوشحالم میکنی کنارم باشی.. ممنون

یاد تک بیت های خودم می افتم که نمی تونم ادامه شون بدم :دی


امیدوارم توام به زودی ادامه این بیت برات محو شه...

بعد یه بار یکی تو شرکت از ارتفاع 4متری از رو یه جایی دیگه می پره رو پِلِیت هایی که فکر می کرده محکمن، طبیعتا سقوط می کنه و وسط راه به چند جای دیگه هم برخورد می کنه و میاد می افته زمین، بعد یه همکاری داریم گزارش حادثه اش با اون بوده! همچین تعریف می کرد که دیگه ما فاتحه اش رو خوندیم!
چند روز بعدش طرف اومد مدارک بیمه اش رو برام آورد، بعد یه همکارا دیگه هی می گفت این همون بود که "ترکیده" بود؟!!!

خیلی کلمه ی بدیه این ترکیدن! یعنی چی آخه؟

بادکنک که نیستی که بترکی! آدمی!
شکر که سر پا شدی...

سرپا نشدم. اما نشسته نمی میرم

سید احمدو 1393/03/21 ساعت 08:03

سلام
زیبا بود.
مرا می نوردد

مهتاب

در این ستاره چین بی پایان

تو در کرشمه ی کدام ستاره پنهانی ؟

www.seyedahmado.blogfa.com
پیروز باشید.

سلام و روزت دل انگیز
دیشب بدون درد خوابیدی؟(:

آره...جالبه ایقند خوب خوابیدم که الان 11:30 هست بیدار شدم :))

[ بدون نام ] 1393/03/21 ساعت 15:15

اقای آرام بهترید آیا؟!!!!
امروز داشت ماشین ما را زیر میگرفت.... یاد شما افتادیم!!!
یعنی هوا رو نگاه میکنم... رانندهه راننده بود وگرنه الان باید خرما مو میخوردین....

خدا رو شکر
شما؟

زینب 1393/03/21 ساعت 22:42

فک کردم اسممو نوشتم کامنت بالاییه مال منه...معذرت
چ جالب نظرات بدون اسم اینجا ثبت میشه بلاگفا اینطوری نیست...

یه همچین وبلاگی داریم ما..

کلاغ تنها 1393/03/22 ساعت 00:52

خوبی پرشان؟ ؟
بهتری برادر جان :-)

بهتر میشم...
ممنون خواهر جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد