قمار باز

من این روزا زندگیمو بد سوخت دادم. تازه دردهای تنم هم جای خودش، بی‌خوابی‌هام هم که اصن هیچی، دعا کنید بتونم روی پام واستم. دلم واسه زندگی تنگ شده.

نظرات 13 + ارسال نظر
ملکه 1393/03/05 ساعت 01:56

سلام
چطوری ؟ بهتری؟
میدونی بعضی اتفاقها هر چند تلخه ولی باعث میشه آدم قدر چیزهایی که داشته و داره و بدست میاره رو بهتر و بیشتر بدونه
رضا به قول خودت این نیز بگذرد
ان شاالله زودتر خوب میشی و برمیگردی سر زندگی مثل قبل
این روزا مخصوصا شبا که از درد خوابت نمیبره اگه ناشکری نمیکنی منو هم دعا کن
میگن مریضی و درد گناه های آدم رو از بین میبره
التماس دعا

ندا 1393/03/05 ساعت 02:19 http://photoshop-cs.blogsky.com

سلام. اگه موافق تبادل هستی، منو به اسم "آموزش فتوشاپ" لینک کنید تا خبر بدین تا لینکتون کنم.

رضا بردی...
دقیقا زندگیتو بردی...
ادامه ی زندگیتو بردی...

سعیده 1393/03/05 ساعت 19:58

تهِ یه باختن هایی بردِ...

و لایک به کامنت ملکه... :)

سخته ولی وقتی که خوب شی انگار دوباره از مادر متولد شدی و همه چیز رو با یه دید جدید میبینی...
ایشالا زودتر خوب ِ خوب شی...

برد و باخت فقط تو ذهن ما معنا میگیره.زودی حالت خوبه خوب میشه رضاجان.من همیشه تو این روزا برات دعا میکنم رفیق (:

مهری 1393/03/05 ساعت 23:29 http://barani1211.blogfa.com

سلام رضاجان...

نمیدونم چه اتفاقی افتاده که درموردزندگیت اینطورحرف

می زنی ..دعامیکنم بازم بتونی روی پاهات وایستی

خوب میشی رضاجان..

کلاغ تنها 1393/03/05 ساعت 23:48

سلام بهتری برادر؟
اینکه یه جاهایی از زندگی حس میکنی که سقوط کردی ..مطمئن باش مقدمه ای برای صعود ..
همین که قدر داشته هاتو بیشتر بدونی و زندگی واقعا زندگی کنی
میدونم میتونی.چون قلبت پاکه:-(

پاهات سر شار از قوت وتوان قدم برداشتن بسوی زندگی بهتر (:

رضا این لبخندا که می ذاری پای کامنتا از تهِ دلت باشه...

دلم ریش می شه هر بار میام وبت!


خوب میشم

ema 1393/03/08 ساعت 00:36 http://8august.blogfa.com

یا این وضع شما بابای منم حالش بد شد نتونستم بیام حال احوال کنم!!!
شربنده!
بعضی اتفاقا یعضی وقتا لازمن تا آدم قدر خیلی چیزا رو بدونه!....
ایشالا رو پای خودت وایستی و بدووویی داد بزنی و شکر کنی

ممنون. برای باباتم دعا میکنم

به امید بهتر بودنت (:

نیلو 1393/03/08 ساعت 22:28 http://for-me-21.blogfa.com

همه ی این روزا میگذره رضا .. رو پا میشی و برمیگردی به زندگیه معمولی .. قوی باشی همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد