که هنوز زنده‌ست

فهمیده بودم که بودنم بین شما شاید چند روزی بیشتر نباشه و این حتما لطف خدا بود که بهم فهمونده بود تا توی پست‌های قبلیم ازتون حلالیت بطلبم.. به هر صورت، به دلایل بسیار زیادی هنوز زنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام و خدا رو شکر می‌کنم که بین شما هستم. و ازتون می‌خوام که در کنار تلاش‌های خودم با دعاهاتون برای بهبودیم کمکم کنید. خوبم، اومدم خونه، اما دعا کنید، خیلی درد دارم.
ببخشید که فعلا نمی‌تونم جواب کامنت‌هاتون رو بدم + کامنت اول

نظرات 32 + ارسال نظر
آقای آرام 1393/02/24 ساعت 22:48

دست راستم خورد شده..
پای راستم همینطور..
پیشانی و سرم هم شکسته...
اما خوب میشم ، قول میدم

ملکه 1393/02/25 ساعت 06:41

سلام
نمیدونم واقعا چی بگم
فقط خدا رو شکر میکنم که سالم و زنده ای و آسیب جدی ندیدی
می تونست اوضاع بدتر از این هم باشه
شکستگی خیلی درد داره ولی خوب میشه اما قطع شدن اعضا یا عصبها خوب شدنی نیست
میگن خدا همیشه جای شکرش رو باقی میذاره
خیلی خوشحالم که دوباره برگشتی
توی این ۱۰ روز اعصابم حسابی بهم ریخته بود
ان شاالله که زودتر خوب بشی و برگردی به روال عادی زندگیت
ببخشید زیادی حرف زدم
دیدن مریض چند دقیقه بیشتر نباید موند
همیشه دعا گوت بودم و هستم
یه دسته گل زیبا

وای خدای من ! اصلن فکرشم نمیکردم خوابت تعبیری جدی داشته باشه خودت چقدر مطمئن از تعبیرش بودی !
خوشحالم وخدا رو شکر که بخیر گذشت
انشالله بزودی بدون گچ وپانسمان ببینیمتون
مراقب خودت باش تا زود زود خوب بشی (:

فقط می تونم بگم که شکر...
خدا را شکر که هستی...
برای بودنت شکر...
برای همه چیز شکر...
ان شا الله به زودی ِ زود خوبِ خوب و سر پا می بینیمت...

نبودنت این چند روز به حد کافی بعد از اون پستت نگرانم کرد حالا هم که این چیزارو نوشتی بیشتر نگران شدم..ولی مطمئنم که زود خوب میشی رفیق قدیمی...

آرام 1393/02/25 ساعت 19:13

ای بابا...
همش این چند وقت سکوتت ذهنم درگیرت بوود ...اما ترسیدم جیای حالت شم....

خدا بخیر کنه...عجیبه ...
یه عالمه دعای خیر وآرزوی سلامتی ...

نیلپر 1393/02/25 ساعت 20:18

سلام

خودکشی نا موفق بوده ایا؟

خدا شفا دهاد

مهری 1393/02/25 ساعت 23:22 http://barani1211.blogfa.com

ای وای ..چه بلایی سرت اومده رضاجان ؟؟؟؟؟؟
امسال منم بدشانسی آوردم تومسافرت که به تهران داشتم تویکی ازبزرگراههادچارتصادف شدم وپام بدجور
ضربه دیده وهنوزگرفتاردکترم
امیدوارم خیلی زودخوب بشی ..خیلی زودزود
ازته دل میخوام زوددددددددخوب بشی ..اعصابم بهم
ریخت ازاین وضعیتت ....

Shadi-X 1393/02/26 ساعت 12:24 http://sensitive-x.blogfa.com/

وای بر ما ... :((((

نیسا 1393/02/26 ساعت 15:09

ای وااااای چی شده آقای آرام؟
ان شااله که زودتر خوب و سرحال شی.

{ مریم } 1393/02/26 ساعت 16:09 http://13671414.blogfa.com

ای بابا

سلام امیدوارم به زودی سلامت بشی

رها 1393/02/26 ساعت 17:23 http://zirza-mini.blogfa.com

وااااااااای ......
..
چیکار کردی با خودت ؟؟؟
خدا رو شکر که به خیر گذشت ...!
هنوز تو شوکم به خدا...!!
برات دعا میکنم...ایشالا زودتر خوب شی ... هر چی زودتر .....
مارو از حال خودت بی خبر نذار ...

حال آقای رام چطوره؟ (:

ema 1393/02/27 ساعت 14:28 http://8august.blogfa.com

خدایا شکرتتتتتتتت که زنده ای!!!!!!!!!!!....
بسیار مواطب خودت باش و تند تند از خودت و روند بهبودیت خبر بده لطفا

خوب میشم. دعا کنید

کلاغ تنها 1393/02/27 ساعت 22:29

سلام
یه لحظه کپ کردم پستتو دیدم ..
ولی خداروشکر که آسیب جدیتری ندیدی البته میدونم این شکستگی ها کم دردی نیست امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی پرشان
لطفا مراقب خودتون باشید ...نمیخوایم آقای آرام از ما جدا بشه ..تفهیم شد؟!!!
برای سلامتیت دعا میکنم

ماهـ ی 1393/02/27 ساعت 23:00

اصلا فکر نمی کردم چند پست قبل جدی باشه تا این حد ! امیدوارم سلامتی کاملتونو به دست بیارید هر چه زودتر !

سنا 1393/02/28 ساعت 19:56 http://s-norm.blogfa.com

آقای آرام امیدوارم زودتر تر خوب بشی...خوبِ خوب...

Shadi-X 1393/02/29 ساعت 14:58 http://sensitive-x.blogfa.com/

دعات میکنم .. اُمیدوارم زودی خوب شی آقا

پوک... 1393/02/29 ساعت 22:14

اقای ارام چقد دیدنت تو این وضعیت ناارومم کرد
خوب شو لطفا خیلی خیلی خوب وخیلی خیلی سریع...

وای !! انشالله که زودتر خدا صحت وعافیت بده

وااااای خدا بد نده :(
خیلی ناراحت شدم تو این حال دیدمت...
ایشالا زودتر خوب شی...
بیشتر از خودت بنویس ما نگرانت میشیم...

سعیده 1393/02/30 ساعت 17:36

یه چیزی بگو پسر...
دل آدم ریش میشه با دیدن این عکس...

بهتری ان شا الله...؟

بهترم.
سخته واسم تایپ کردن.
خوبم ولی.مرسی

ملکه 1393/02/31 ساعت 11:00

سلام
ان شاالله که بهتر شده باشی
رضا هر وقت میام اینجا و عکست رو می بینم یه سوال برام پیش میاد ولی روم نمیشه بپرسم
یعنی میگم الان شاید موقع این پرسش نباشه
ولی خب فضولیم گل کرده دیگه
چی کار کنم

موهاش رو شیو کردن و چون متورم شده و خون توش کم هست اینقدر سفیده!
درست حدس زدم؟

ملکه 1393/02/31 ساعت 16:09

نه اشتباه حدس زدی
می خواستم بدونم
یعنی چطور بگم
در مورد ملافه و ...

؟

نیلو 1393/02/31 ساعت 18:00 http://for-me-21.blogfa.com

وای واقعا متاسفم :(
امیدوارم زود خوب شی آقای آرام

کلاغ تنها 1393/02/31 ساعت 23:07

سلام آقای آرام
خوبی برادر؟ بهتر شدی؟
بیشتر مواظب خودت باش. تو کامنتها خوندم بهتری. لطفا بهتر تر شو:-)

¥£ON}{ 1393/03/01 ساعت 10:30

چیکار کردی با خودددددددت؟!

مهری 1393/03/01 ساعت 16:36 http://barani1211.blogfa.com

حالت چطوره آقارضا؟

ok

رضااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
وااااااااااااااااااااااااااااااااای رضااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چیییییییییییییییکاااااااااااااار کردییییییییییی با خودت...احمق جان...
دو روز نبودمااااااااااااااااااااااااااا
رضاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
آدم بعد این همه وقت بیاد سر بزنه...با این صحنه رو به رو بشه...آخخخ
کلاغ احمق قارقارو...


زود خوب شو...یه عکس بذار...ازینا که درحال پریدن هست...میدونی کدوما رو میگم؟
زود...

خب؟ [گل]

امیدوارم زود خوب بشین
بیمارستان موندن خیلی سخته ، استراحت از اون سخت تر

کمــند 1393/03/24 ساعت 16:14

امیدوارم زود تـر خوب شید

واقعـا سختِ ...

: (

ممنون

ملکه 1393/03/24 ساعت 19:41

رضا حالا که عکس از صفحه اصلی رفت میپرسم
ببینم چی زیره ملافه ت قایم کردی ؟!؟!؟

پلاتینه...
نک پلاتین زده بیرون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد