خدانگهدار

یه خواب بد دیدم. یه خواب خیلی بد.. دم اذان صبح، دقیقا رویای صادقه...
اگر بدی کردم در حق کسی حلالم کنید و اگر با زبان راضی نمی‌شید بگید که برای رضایت چکار باید بکنم و اگر کسی رو می‌شناختید که از من آزاری دیده در حقم محبت کنید در و اگر نبودم ازش برام حلالیت بگیرید.
یا علی

نظرات 15 + ارسال نظر
کلاغ تنها 1393/02/11 ساعت 16:16

خوابتو به آب بگو ...
انشالاه خیره

نیلپر 1393/02/11 ساعت 21:41

اقای ارام چقدر شلوغش کردی!

اول اینکه روایت داریم از خواب باید چیزای خوبش در نظر بگیریم. دوم اینکه خیلی ترسیدی صدقه بده.

خیر انشالله

چیزیت نمیشه،نگران نباش

پوک... 1393/02/12 ساعت 13:20

شاید دوس نداشتم همچین پستی روهیچوقت اینجا بخونم...

ملکه 1393/02/12 ساعت 16:38

ان شاالله خیره
یکی از فامیل ما قران قدیمی داره که در اون تعبیر خواب داره و برای هر شب یه تعبیر نوشته حالا میخاد خواب بد دیده باشی یا خوب
کاش میشد تعبیر خوابت رو بپرسم ولی چون قبول ندارم نمیتونم تقاضا کنم
آخه قبلا از این طور تعبیر کردن انتقاد کردم
مثلا اگه خواب خوبی دیده بودی نتیجه ش این بود که یه ضرری بهت میرسه
به هر حال تا خدا نخواد حتی یه برگ هم از درخت نمی افته
رضا اگه ازت خبری نشه خودت میدونی
اصلا حلالت نمیکنم
در ضمن صدقه فراموش نشه
صدقه رفع بلا میکنه
شک نکن

رضا خواب بد رو نیا بگو که دیدی...

ان شا الله خیره..
عمر با عزت داشته باشی پسر...

{ مریم } 1393/02/12 ساعت 23:55 http://13671414.blogfa.com

سلام

انشاالله اتفاق بدی نمیفته برات

صدقه بده ، آیت الکرسی و دعای معراج بخون

به مادرت بگو دعا کنه

انشاالله بلا و خطر از سرت رفع بشه

آرام باش آقای آرام

ema 1393/02/13 ساعت 10:59 http://8august.blogfa.com

من حلالت کردم حالا بیا یه اظهاز وجود کن نگرانمون کردی!

آرام 1393/02/13 ساعت 13:39

خیره ایشااالا...

قدیمیا میگن خوابتو به آب بگووو رفع بلا میشه...

به کسی نگووو...

دور از چشم همه به آب جاری بگوو

؟ 1393/02/13 ساعت 16:00

من یکی نمیگذرم

شما هر کسی که هستی، محبت می‌کنی..
علتش رو نمی‌دونم. اما به هر حال خوبه که اینقدر کینه توزی..

رویای صادقه ی ناگوار از خوابتون بدور باشه
الان زنده ای؟ (:

نیلو 1393/02/13 ساعت 18:18 http://for-me-21.blogfa.com

خوب باشی آقای آرام ِ‌ دوست داشتنی ..

خوبی؟!(:

یاس وحشی 1393/02/20 ساعت 19:53

آخ اگه بارون بزنه.... :) :*

اومدم روز مرد رو بهت تبریک بگم آقای آرام زنده ای تبریکم رو بخونی .)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد