تکرار، به بهانه‌ روز مادر

مادر عادت دارد تمام کارهای هفته‌اش را روی کاغذ می‌نویسد و می‌چسباند کنار یخچال و هر کدام را که انجام می‌دهد یک تیک کنارش می‌زند. من هم گاهی سربه‌سرش می‌گذارم و کنار یادداشت‌ها چیزی پس و پیش اضافه می‌کنم. مثلا نوشته: رفتن به خانه‌ مادر برزگ بعدش می‌نویسم «هزار تا قصه داره» یا عیادت از لیلا، بعد از اسم لیلا اضافه می‌کنم «فروهر» و از این جور چیزها. مثل مادر یاد گرفته‌ام کارهایم را روی کاغذ بنویسم بچسبانم کنار مانتیور کامپیوترم. دیروز کارهای هفته‌ را روی کاغذ نوشته بودم و گذاشته بودم روی میز کامپیوتر: خرید کاغذ، شارژ تونر پرینتر، رفتن به شرکت، بازدید از کارخانه، پاس کردن چک فلان جا و خرید قرص سر درد؛

شب که به خانه رفتم دیدم مادر با خط زیبایش با خودکار قرمز کنار خط آخر نوشته بود:

خرید قرص سر درد، دردت به جانم


تا دل هرزه گرد من رفت به چین زلف او      زان سفر دراز خود عزم وطن نمی‌کند

نظرات 8 + ارسال نظر

آقا ضایع شدم رفت!
می خواستم بگم تکراریه که...!!!
بعد ...


عیدت مبارک...


و ایضا عید شما

ملکه 1393/01/31 ساعت 17:24

نمیونی آدم چه حس قشنگ و لذت بخشی پیدا میکنه وقتی بجه ش کارهای مثبتش رو تقلید میکنه
روز مادر مبارک

ینی ما میمونیم؟!

سایه ی پرمهرش مستدام [قلب]

موتوشکرم

پوک... 1393/02/01 ساعت 02:15

یچیزی بگم؟؟
فک کنم اینم قبلا خوندم
بهرحال هیچ چیزی زیباترازاین حس نیست...

تیتر مطلب رو نگاه کن
نوشتم تکرار..

یاس وحشی 1393/02/01 ساعت 10:04

خدا حفظشون کنه...
ضمن ِ عذرخواهی از بعضیا اگر کامنتم براشون ناراحت کننده است! =))

خدا عاقبت هممون رو ختم بخیر کنه

=))

خنده کردی


یک لبخند از سر شوق
:|

Shadi-X 1393/02/26 ساعت 12:18 http://sensitive-x.blogfa.com/

منم این کار ُ میکنم
اما مخفیانه !
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد