دیگه مهم نیس واقعا..

والا به امام حسین، ما با گوشیمون هم بازی نمی‌کنیم. اینکه دیگه دلِ شماست..
نظرات 8 + ارسال نظر

بعد از گوشیمون، یه "هم" بزاری جمله درست میشه

چشم..
مهدی آریان اینجاست و میگه این کیه اینو بهت گفته! خیلی نکته بین بوده..

یاس وحشی 1393/01/30 ساعت 16:43

:) خودت رو رها کن رضا! خسته نشدی از این حرفها؟! نگو اینا رهات نمی کنند. خودت باید از این دایره بیرون باشی.

خسته شدم دیگه!
بیرونم به قرعان.. الان خود تو رو چن ساله میخوام ببینم نمیشه؟!
بیرونم دیگه.. وقت ندارم اصن.. اما خب..
بیخیال

maryam 1393/01/30 ساعت 20:30 http://www.mylife-92.blogfa.com

چه قسمی هم خوردینا

...

NekrassoV 1393/01/31 ساعت 00:28 http://NekrassoV.blogfa.com

عالی بود :)) ذوق کردم نصفه شبی تو انقدر با استعدادی :)))


اولش این بود روم نشد اینجا بنویسم:
ما دستمونو تو شرتمون نمی‌کنیم که با تخمامون بازی نکنیم..

وقتی وسیله ی بازیتون نه گوشیه نه دل پس چی میتونه باش؟(.

نمیتونم بگم.

آرام 1393/01/31 ساعت 09:01

با احترام به یاس وحشی که همیشه برام احترام بر انگیز بوده اما اینقد بدم میاد از کسی که هی بیاد بگه خودتو رها کن...

رها کن..از چی؟

بعضی چیزا با وجودت یکی شدن اگه بخوای رها شی باید سر به نیست شی تا رها شی از وجود خودت

من اعلان بی طرفی میکنم
خود یاس وحشی اگه خوند و خواست جواب بده!

یاس وحشی 1393/02/01 ساعت 10:00

به آرام:
اول اینکه در محیط ِ مجازی با کسی که اینقدر جرات نداره که از خودش آدرسی باقی بگذاره صحبت کردن اشتباهه!

دوم اینکه رضا خودش می دونه چی بهش گفتم! شما این وسط چه کاره ای؟! بهتره اون سوال ِ "رها کن..از چی؟" رو قبل از دُر افشانی از خودتون می پرسیدید؛ بعد اظهار فضل می کردید.

سوم اینکه به شدت متنفرم از آدمای ِ مداخله جو مثل ِ شما! هی گفتم؟ من کِی هی گفتم؟! ضمناً کی با شما حرف زد؟ سابجکت و موضوع بین ِ ما دوتاست؛ شما آروم بشینید و تماشا کنید! اعصابتون ضعیفه یه وقت کار دست ِ خودتون می دهید!

چهارم اینکه قرار نیست ناتوانی هاتون رو به دیگران تعمیم بدید! شاید این شما باشید که گرفتار هزار مشکل عجین شده با روحتون هستید و نمی تونید تا قبل از تشریف فرمایی به دیار باقی از دستشون خلاصی پیدا کنید! شاید کسانی هستند که بتونند پیشرفت داشته باشند! س باز هم بهتره روی ِ خودتون کار کنید و این همه انرژی منفی رو از کلماتتون دور کنید.

پنجم اینکه کمی وجود داشتن هم بد نیست!!
و ششم! و هفتم و هشتم هم به شرح ِ پنجم!

آرام جزو دوستهای خوب من هست، مثل تو...
واسه همین دخالت نمی‌کنم.

کلاغ تنها 1393/02/04 ساعت 14:16

تشکر آقای آرام:-\

من حذف کردم به خدااااااااااااااااااااا
نمیدونم چطوری اومده بود
ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد