کلا

مثِ وقتی که اینقدر شلوغی که وقت نداری

مثِ وقتی که اینقدر خسته‌ای که حال نداری

مثِ وقتی که اینقدر خلوتی که حوصله نداری


- تو که اینقدر خوب تنهائی‌ت رو پر می‌کنی منو می‌خوای چکار؟

- تو که اصن تنها نیستی و وقت نداری منو می‌خواستی چیکار؟!

نظرات 10 + ارسال نظر

کلا اینجوریاس
.....
اون چوبین نیست چوبین این شکله http://ts3.mm.bing.net/th?id=HN.607990652797124696&pid=1.7

میدونم
گفتم یاد اون انداختم
چوبین کارتون مورد علاقه من بود

¥£ON}{ 1393/01/28 ساعت 11:57

گزینه ی سوم و دیگر هیچ بقول مرحوم رضا کوشال

میترا که اینو بیشتر میگه
رضا رو هم الکی الکی کشتی ها

گاهی برو سراغ خواجه حافظ

خواجه میفرمایند
مجال من همین باشد که پنهان عشق او ورزم
کنار و بوس و آغوشش چه گویم چون نخواهد شد

شاید مجالت فقط پنهانی عاشق بودن باشه

حضرت حافظ که هر چی میگه راس میگه
اما این فقره شامل این نسخه نمیشه

{ مریم } 1393/01/28 ساعت 13:34 http://13671414.blogfa.com

سلام

مرسی از حضور تون

برای کامنت هاتون ، جواب یا همون زیر کامنتی نوشتم ، می تونی تشریف بیاری و بخونی آقای آرام

با تشکر از شما

چاکریم

¥£ON}{ 1393/01/28 ساعت 13:54

خو من از زبون رضا بیشتر میشنوم
رضا که دسی دسی مرده خودش من کاریش ندارم

آره
اون کلا مرده

خب خدارو شکر
امیدوارم شامل هیچ کس نشه

منم

سلام... آمدم سلامی عرض کنم و خسته نباشید بگویم....مشالله چه جوان آرام و مومن و خوبی...

خدا شفات بده رسما

همینو بگو (:

شفای عاجل...برای همه انشالله...خاطر جمع.
من نقل قولی از مرحوم حضرت امام(ره) می کنم شاید شنیده باشید ایشان یکبارفرمودند" انشالله خدا همه ما را آدم بکند".

بله
ممنون که یاداوری کردید

یاس وحشی 1393/01/30 ساعت 08:47

تو که نیستی اصلاً چرا اومدی؟!!

والا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد