متاسفی؟ متاسفم!

امروز گریه کردم

گریه کردم به خاطرت

شعر نوشتم

یک ترانه

عاشقانه

ببار بر من، بساز با من / بمون با من، که با تو زنده بمونم.

نظرات 9 + ارسال نظر
یاس وحشی 1393/01/22 ساعت 13:29

ای جان.
آبی تر از آب مانده ای...

چاکریم

ای دلبل ماندنم با من بمان ...

از خوندنش یاد ترانه ی کی اشکاتو پاک میکنه وقتی که گریه داری... افتادم (:

من هم گریه کردم .
گریه ای پرسوز ...

دل دشمنت بسوزه...

EMA 1393/01/23 ساعت 01:22 http://8AUGUST.blogfa.com

به این جور پستا کامنت دادن زر اضافی زدنه والا که می زنم!!!!
خیلی مختصر نوشتی داداش!
فقط می دونم که آخرش خیره این جوری پیش بری شیرینی می خوریم


دیوانه
.. نه بابا باهاس یکی باشه که شیرینیش رو خورد...
کسی نیست که

سکوت 1393/01/23 ساعت 22:52

عاشق عاشقانه نوشتنهاتم ....

عشقت مستدام برادر

مخلص شما خواهر

سنا 1393/01/26 ساعت 11:53 http://s-norm.blogfa.com

آقای آرام...خیلی خیلی خوش حال شدم دیدم دوباره برگشتی و مینویسی...

مرسی
خیلی وقته اومدم
اما شما رو نشناختم
ساکت بودید؟

[ بدون نام ] 1393/01/26 ساعت 23:08

بله آقای آرام.ساکت بودیم:)

:-)
جونم
نه بابا اینجا یه کم شلوغ باشید...
دلمون گرم شه به بودناتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد