تا سال دیگه هیچی نمی‌نویسم

هیچی عوض نمی‌شه. هیچ اتفاق تازه‌ای هم قرار نیست بیافته. فقط - عدد 2 می‌شه 3  -که این اصلا اتفاق خوشحال کننده‌ای نیست. تا امروز 1392 بار از شروع تقویم خورشیدی این اتفاق تکرار شده و هیچ حادثه‌ی جدیدی رخ نداده. مردم هم الکی شلوغش می‌کنن و سعی می‌کنن خودشون رو شاد نشون بدن. در حال حاضر، من اصلا آدم مایوس و غمگینی نیستم، فقط می‌خوام بگم تازه شدن و آغاز کردنِ یه اتفاق جدید نیاز به روز اول بهار نداره. این روز رو بهانه کردن تا خودمون رو گول بزنیم قرار امسال رو بهتر از سال قبل کنیم! دوستانه بهتون می‌گم، تا درونتون رو کشف نکنید و نفهمید از زندگی چی‌ می‌خواید همیشه روزهاتون درگیر روزمرگی می‌مونه. من اینو تازه فهمیدم که باید خودم رو تو مسیری که باید باشم بذارم. از اون روز به بعد هر روزم نوروز می‌شه. که البته تقریبا شده، دلتون بسوزه.
هر روزتون نوروز، نوروزتون توپ ِ توپ. شاد باشید.
نظرات 6 + ارسال نظر

آیا از خانه تکانی خسته اید؟
آیا از شنیدن صدای مکرر دستمال ری دیوار جانتان به لبتان رسیده؟

آیا سیم مودم وایرلستان در اثر خانه تکانی مثل مودم ما لنگ شده؟

ایا همه ی پول هایتان خرج خرید وایتکس و پودر شده و پولی برای خرید لباس ندارید؟

آیا بیکارید؟

نگران نباشید.برای شما عیدی ویِه ای داریم.کافی است روی کلمه "وب سایت" پایین کامنت کلیک نموده و در مسابقه ما شرکت کنید.

جان؟!

سلام
درسته ولی روز اول بهار هم میتونه بهونه ی قشنگی برای تازه شدن باشه.
سال نوت مبارک آقای آرام
آرزوی بهترین ها رو دارم واست

مرسی
سال نوی تو هم مبارک

ولی من دوس دارم همین دو که سه شده رو تبریک بگمممممممممممممممممممم

نوروزت زیبا

کار خوبی میکنی
سال نوی تو هم مبارک

اومدم عید دیدنی!
نوروزتون مبارک...
چه استقبال گرمی از 93 بیچاره کردی!
با حرفات موافقم ولی گاهی اونقدر زندگی ها سخت میشه که اگه همین بهانه ها و گول زدن ها نباشه خیلی به آدم سخت میگذره
امیدوارن شاد و پر انرژی باشی

درسته
سال نوت مبارک
محبت کردی

NiLHaN 1393/01/01 ساعت 16:03 http://yelady.blogfa.com

مبارک باشه عیدتون

مرسی
شما هم مبارک باشه عیدتون

jonotan 1393/01/02 ساعت 21:27 http://jonotan.blogfa.com

دقیقا روز بیست ونهم مدام از بقیه از خودم می‌پرسیدم ک اینک آدم یه سال پیرتر میشه اینک یه سال از عمرت گذشته... خوشحالی داره؟!
فقط بهار میتونه مایه ی خوشحالی باشه

دقیقا...
فقط یه بهوونه‌س

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد