اسمش رو گذاشتم هلیا

نفهمیدم چطوری شد، صبح از خواب بلند شدم و دیدم عاشق دختر روی دسک‌تاپم شدم.



نظرات 7 + ارسال نظر

عکس پاییزی در آستانه ی بهار...پاییز هر بهاری رو مجذوب زیبایی هاش میکنه.

بلی

Ema 1392/12/29 ساعت 00:59 http://8august.blogfa.com

واقعا دوس داشتنی هستش کاش دختر من بود

فعلا دختر منه

Ema 1392/12/29 ساعت 01:06 http://8august.blogfa.com

رضا جان ممنون بابت همدردیت و راهنماییت
اگه تا الانم صبر کردم به خاطر اینه که دوسش دارم
بعضی وقتها هم متاسفانه ترحم...
من هر لحظه برگردم می دونم که بازم واسه زندگی دوباره من امیدی هس
اما شوهرم نه!!!!
اون به طور عجیبی به من وابسته شده احساس می کنم ظلم می کنم در حقش اگه بذارم برم....داغون ترش می کنم
به باباش گفتم موضوع رو
و دوستاشم شماره هاشونو از رو گوشی شوهرم برداشتم دادم بهش
گفتم شهرامو حامد ازش قرص می خوان و رد و بدل می کنن کلا
باباش با دوتاشون حسابی حرف زده حرف که چه عرض کنم!
گفته یه بار اسمتون رو گوشیش حتی بیافته یا بشنوم از در تولیدی پسرم رد شدین زنده نمی ذارمت!
دوست مفت خورش با چند میلیون بدهی اومد تولیدی ناصر کارگری کرد واسش، با یه ماشین رفت در عرض یک سال ما اسفند 91 ، 110 میلیون فروش داشتیم یعنی سود خالص نزدیک 35 میلیون مقروض شدیم
رضا می ترسم....
می ترسم باز دم به تله بده خیلی ساده ست خیلیییییییییییییییییییی
از زندگیم می ترسم می ترسم از این بدتراش سرش بیاد! :(

سکوت 1392/12/29 ساعت 01:28

انشالاه هلیا کوچولو خودت بغل میکنی و میشی [
:S004:]عاشقترین بابای دنیا

آقای آرام عزیز انشالاه سال خوب و پربرکتی داشته باشید. همرا با اتفاقات خوب و شیرین. عیدتون مبارک


ممنونم
تو هم همینطور

مهری 1392/12/29 ساعت 02:29 http://barani1211.blogfa.com

ناراحت نشیارضا..اینی که میگم منظورم به تونیست

یه حس بدی به این تیکه ازجمله دارم که خودم بارهاوبارها

تکرارش میکردم ..یه حس شبیه ناچیزبودن..حقیربودن

ریزبودن ..همین جمله که توپست قبل نوشتیش :

" چقدر برای خیلی‌ها بی اهمیتم "

به جهنم ... به درک که واسه کسی اهمیت نداریم ...

چراخودتوغصه میدی بابت این چیزای بی اهمیت؟

آره
به درک
ولی خب حس اونموقع ام بود

اینو ول کن!!!!
برو پادکست جور کن با مهدی آریان...........ما گوش بدیم

وقت نداریم که همش هی..

neg4r 1393/01/17 ساعت 20:25 http://dardam.mihanblog.com

چقد جالب انگیز!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد