کی شعر تر انگیزد، خاطر که حزین باشد

نه که امسال اینطور باشم. هر سال به این روزا که می‌رسم، به صدای تق و توق که یادم میاره یه سال دیگه هم تموم شد همین حس ِ الان و دارم، حس ِ دلتنگی و بغض واسه تموم روزایی که گذشت و خیلی‌هاشون اشتباه گذشت. البته امسال یه کم پر رنگ‌تر و بغض آلوده‌تر..
خب، آدما تاریخ انقضاء دارن و تاریخ انقضاشون وقتی سر می‌رسه که یکی بهتر بیاد. سختیش واسه من اینجاست که تاریخ انقضاء من معمولا یکساله‌ست. شاید دلیل اینکه تاریخ انقضاء من اینقدر کوتاهه به خاطر بی‌‌کیفیتی خودمه، شایدم آدما روزای خوبشون رو یادشون میره و هوس روزای تازه رو با آدمای تازه می‌کنن. هر کدوم که باشه مهم نیست، مهم اینجاست که کالای معیوب خواهان نداره. من باید خودمو درست کنم. خب حتما نرمال نیستم وقتی الان همه بعد از حمام گرفتن و پوشیدن لباس‌های شیک دارن میرن تو یه مهمونی و میزنن و می‌رقصن، من نشستم تو دفتر کارم و به دیوار زل زدم و الکی خودمو با حساب کتاب‌های آخر سال مشغول می‌کنم که یادم بره چقدر برای خیلی‌ها بی اهمیتم.
نمی‌دونم آخرای سال چرا من همیشه اینطوری می‌شم.
لعنت به اسفند و لعنت به هر چی پایانِ غم‌انگیزه، لعنت به من که تموم نمی‌شم.

+
می‌گه غم‌هات رو بریز تو آتیش
می‌گم از تو دارم می‌سوزم.. اینا از بین نمیرن، این چند ساله که همراهِ من هستن
نظرات 5 + ارسال نظر
ema 1392/12/28 ساعت 11:20

بدترین چهارشنبه ی زندگیم بود دیشب بدترین و نحس ترین و .....

چرا؟
ایشالله که اتفاق بدی نیافتاده باشه

ملکه 1392/12/28 ساعت 11:46

رضا سلام
نمیدونم چی بگم تا کمی از این حالت دلتنگیت کم بشه
بعضی اوقات آدم دوست داره به دوستاش کمک کنه ولی کاری از دستش بر نمیاد
اینو بدون رضا که آدمهای خوب و مهربون تاریخ انقضا ندارن و همیشه و همه جا دوست داشتنی هستند و به نظرمن تو جز اون دسته آدمها هستی
مهم نیست برای خیلی ها اهمیتی نداری
مهم اینه که برای حتی یه نفر اهمیت داشته باشی
و مهم تراینکه فقط خدا برات اهمیت داشته باشه
فقط خداست که ما رو با وجود همه بدیها و ناسپاسی هامون دوست داره و همیشه یا آغوش باز منتظر ماست و ما رو می پذیره
ان شاالله سال خوبی رو شروع کنی
موقع تحویل سال به منم دعا کن
میدونی میگن دعای دیگران در حق آدم اجابت میشه

پس شما هم واسه من دعا کنید.

حتما به یادم هستی

نیلو 1392/12/28 ساعت 13:10 http://for-me-21.blogfa.com

سال دیگه این موقع آروم و خوشحال باشی آقای آرام ِ دوست داشتنی ...

ممنون
امیدوارم
همه
همه و همه اینطوری باشیم

ملکه 1392/12/28 ساعت 18:59

من همیشه برات دعا میکنم اگه قابل باشم
حتما یادت هستم و بهترین ها رو برات آرزو میکنم
پیشاپیش عیدت مبارک
یه سبد گل و سنبل هدیه من به تو

یه سبد گل هم من تقدیم میکنم
از این گرون ها
بوس

jonotan 1392/12/28 ساعت 20:19 http://jonotan.blogfa.com

مهم نیس چند روز از نودودو اشتباه گذشت مهم اینه ک نذاری روزای نودوسه ت خراب شن...
بهارت مبارک

هر سال همین سعی رو میکنم
اما هر سال هم موفق نمیشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد