تفاوت

در تفاوت نسل ما و نسل پیشین همین بس که حضرت سایه می‌فرماید:

گذشت عمر و به دل عشوه می‌خریم هنوز / که هست در پس شام سیه صبح سپید

این رسیدن صبح سپید، سیاه‌ترین نقطه اختلاف نگاه ما به نسل محترم پیشین است.

نظرات 4 + ارسال نظر
H.K 1392/12/26 ساعت 20:19 http://pangovan.blogsky.com/

نسل محترم پیش "صبح صادق" را در" فجر کاذب" دیده بود!

حرف سیاسی زدی ها
به آقای هاشمی توهین میکنی؟!

H.K 1392/12/26 ساعت 23:56 http://pangovan.blogsky.com/

من غلط کنم!
من را بکشید! این حرف را نزنید!
همش تقصیر این فرح بخش است!
راستی خبر دار شدی بازداشت شده؟
وبلاگم را ببین خبرش را زدم.

مرسی ا ز اطلاع رسانی‌ت
اما زیاد پیگیر حوادث اینطوری نیستم دیگه

پوک... 1392/12/27 ساعت 03:55

یه نظرگذاشتم پرید حسش نیست دوباره بنویسم بجاش یه شعرخشگل برات میزارم میدونم بی ربطه ولی خوشم اومد خاستم سهیم شی


دوستت دارم پریشان‌، شانه می‌خواهی چه کار؟...دام بگذاری اسیرم‌، دانه می‌خواهی چه کار؟...تا ابد دور تو
می‌گردم‌، بسوزان عشق کن‌...ای که شاعر سوختی‌، پروانه می‌خواهی چه کار؟...مُردم از بس شهر را گشتم

یکی عاقل نبود...راستی تو این همه دیوانه می‌خواهی چه کار؟...مثل من آواره شو از چاردیواری درآ!...در دل

من قصر داری‌، خانه می‌خواهی چه کار؟...خُرد کن آیینه را در شعر من خود را ببین...شرح این زیبایی از بیگانه

می‌خواهی چه کار؟...شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن‌...گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی

چه کار؟

"مهدی فرجی"

خیلی زیبا
واقعا
مرسی

H.K 1392/12/27 ساعت 19:39 http://pangovan.blogsky.com/

پای خودت هم گیره، محتوای پرونده را خواندی؟!

حالم خوش نیست امشب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد