5

جزئیات را فراموش می‌کنم گاهی

اما
چهره‌ات موقع خندیدن
چیزی جزئی نیست که بتوان فراموش کرد.

نظرات 9 + ارسال نظر

با سلام و یک صد وپنجاه بدرود...
آقا من بر علوم کامپیوتری، واقف شدم و خودم الان بلدم که کامنت بگذارم.
این رفیق قبلی من از وقتی شما به آقای هاشمی آن نصبت نا روا را دادید، خیلی از دست شما عصبانی است، کردش بزنی خون ازش در نمی آید...دو شبه دارد گریه می کند و عربده می زند!
جزئیات را هم اصلا فراموش نمی کند!
ببینم و کی وقت داری باهم یک کافی شاپ بریم، من از شما خیلی خوشم آمده

سلام و درود...
والا شما یک سلام گفتید و یکصد و پنجاه بدرود، و تا آنجا که من می دانم بدرود در ادبیات ما هم خانواده خداحافظی‌ست.

اون رفیق شما خیلی سطحی نگاه کرده که عصبانیه، در ضمن گردن گنجشک رو هم بزنی خون میاد چه برسه به رفیق شما.
بگید گریه نکنه. من ضمن علاقه زیاد به آقای هاشمی، و برخورد بسیار نزدیک با شخص خودشون اون حرف رو زدم.
علاقه ما به آقای هاشمی و زحماتی که برای این مرز پرگهر و حفظ تمام خطوط مرزی این خاک عزیز در دوران جنگ و سردار سازندگی و اینا بودنشون بر هیچکس پوشیده نیست...
ولی، اما داره...
که این اما رو همه دارن...
شما زیاد غصه نخور! دعوت هم بکنی ما کافی شاپ که نه اما رستوران میاییم

درود...
برای هر کسی ، همیشه ، لبخند یک نفر خلاصه ی تمام خوبی هاست... خیلی خوب نوشتی...امیدوارم همیشه بهتون لبخند بزنه و البته لبهای شما هم سرشار از خنده باشه هر چند این روزها کار سختی شده
موفق باشید

موتوشکرم دوست عزیز

H.K 1392/12/19 ساعت 22:38 http://pangovan.blogsky.com/

آقا سوء تفاهم شده!
پس شما هم به آقای هاشمی علاقه مند هستید، این فرح بخش نامرد، برای من ورانه توضیح داده!
پدر پدر سوخته اش را در میارم، از وقتی علوم کامپیوتری را نزد ما آموخته...دارد چاچول بازی در میاورد!
رفته با همه قرار کافی شاپ گذاشته... حتی با بعضی خانم ها!!!
پرونده اش را می فرستم، برای آقای "محسنی اژه ای".
می شناسید که بسیار مرد شریف و مهربان و عدالت پیشه ای است آقای اژه ای، می دهم پوست از سر این فرح بخش پدر سوخته بکنند.

عین ساواکی ها برخورد میکنی ها

چقدر زیبا

مرسی

¥£ON}{ 1392/12/20 ساعت 09:55 http://newhoney.blogfa.com/

آخی
چ حسی خوبی
امروز خیلی از وبایی رو که قبلا میخوندم پیدا کردم
خوشال شدم دیدم باز مینویسی :)

مرسی :-)

ملکه 1392/12/20 ساعت 10:17

هیچ چیزی از تو جزئی نیست که بتوان فراموش کرد

H.K 1392/12/20 ساعت 15:06 http://pangovan.blogsky.com/

ساواک؟!
منظورت چی بود؟!!!
باید توضیح بدهی؟

ای بابا بی خیال الان باز شروع میشه
آقا ببخشید

ema 1392/12/20 ساعت 15:17 http://8august.blogfa.com

چرا بابا فراموش میشه
بذار اسدواچ کنی ...
من کلا تخم نفاق می ریزم!

کاره خوبی میکنی

یاس وحشی 1392/12/20 ساعت 21:46

راست است این داستان!
تو را می بینم، می بوسم؛
می فهمم آنچه را نمی گویی...

بسیار بسیار هم خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد