توکل به خدا

خب؛ محرم و صفر امسال من شرایط بد اقتصادی‌ای رو تجربه کردم. بعد از خریدن خونه و خالی شدن دست و بالم، یهو خوردیم تو اوضاع خراب بازار که هنوز هم کم و بیش ادامه داره. روزای سختی رو پشت سر گذاشتم، روزهایی که باعث شدن اولین تارهای سفید رو توی موهای سرم ببینم! زندگی بالا پایین‌های زیادی داره و من با این همه ادعا تازه دارم اولین‌هاش رو تجربه می‌کنم، اولین‌هایی که خِرخِره‌ام رو گرفته بود و داشت خفه‌ام می‌کرد، اما تونستم پشت سر بگذارم. این روزها که اوضاع کمی سر و سامون گرفته و کمی آروم‌ترم دارم به این فکر می‌کنم دفعه بعدی که توی بحران قرار می‌گیرم چطوری باهاش دست و پنجه نرم می‌کنم و ازش عبور می‌کنم. روزای سخت کاری رو پشت سر گذاشتم.. روزای خوبی رو پیش رو دارم، کلی مشغله کاری و کلی سرم شلوغه.. تا بعد از فروردین که فکر کنم باز بیافتم توی بحران، اما توکل به خدا تنها راه حل عبور از بحران‌هاست برای من.

نظرات 14 + ارسال نظر

عنوان قشنگی برای مطلب نوشتید: توکل به خدا .
آمدی بخون رو هم خوندم .

این گذشتنا زیاد میاد و میره...

و شاید هر بار با نو بودنشون اذیت کنن...

آهش اما می مونه ها...

خوبه که می گی توکل به خدا...

تنها خوبیش اینه که یاد خدائی دیگه

ملکه 1392/12/17 ساعت 20:46

وای رضا همین دوست داشتن خدا و توکل داشتنت به خدا بود که ازت خوشم اومد و منو اینجا پایبند کرد
خدا همیشه پشت و پناهت باشه و توی کارهات موفقت کنه


مرسی

مهری 1392/12/17 ساعت 22:15 http://barani1211.blogfa.com

سلام آقارضا.خوبی؟

امیدکه سال جدیداینطورنباشه واگرهم بازم مشکل

اقتصادی پیش اومدموفق ازش بگذری..همینکه توکل

به خداداری خیلی خوبه...

خانم یک هفتم:) 1392/12/17 ساعت 22:18

اصن منم به خاطر همینه که دوست دارم دیگه

ماهـ ی 1392/12/17 ساعت 23:25

خوبیش اینه که توکل می کنیم و بعدش هر چی پیش اومد دلمون قرصه که خودش حواسش هست ... همون آرامشه در اوج استیصاله که خوب و دلچسبه

+ سرتون سلامت و جیبتون پر پول همیشه :)

فحسبی الله
روزهای پیش روتون شاد وبی دغدغه (:

ema 1392/12/18 ساعت 13:45 http://8august.blogfa.com

خونه ت مبارککککککک
بده ما بریم بشینیم حالاااااا گناه داریم خوب

قابل دار نیست

H.K 1392/12/18 ساعت 14:57 http://pangovan.blogsky.com/

آقای "هاشمی رفسنجانی" یک کتاب دارند به نام "عبور از بحران" حتمی بخوانید.(هنگام بحران به کارتان میاید)
آقای فرح بخش هم می گویند" بنازم به کاکلت جوان...ای بنازم، انشالله خدا روزی ات را زیاد کند ای بنازم".

آقای هاشمی مرد روزهای سخت بودند ، به هر قیمت..
ما نیستیم به هر قیمت

یاسمین 1392/12/18 ساعت 16:32 http://woman11.blogfa.com/

سلام ، انتظار بحران رو نکش چون با انتظارت اون رو به سمت خودت جذب می کنی ،
پیشنهاد می کنم کتاب چهار اثر از فلورایس اسکاول شین رو حتما بخونی
امیدوارم خداوند خیر و برکت زندگیت رو زیاد کنه

مرسی
خوندم چهار اثر رو و میدونم چی میگی
اما از واقعیت گریزی نیست و توکل کمک میکنه برای گذر ار بحران

H.K 1392/12/18 ساعت 20:06 http://pangovan.blogsky.com/

به هرقیمت؟!
باید توضیح بدهی منظورت از این حرف چه بوده

یعنی هر قیمت
به آقای فرح بخش بگی توضیح میده!

یاس وحشی 1392/12/18 ساعت 23:58

فدای ِ تو عزیزم...
مطمئنم از این بحران هم رد میشی به مدد ِ دل ِ پاکت و البته همت ِ زیادی که همیشه داشتی.
مرد ِ مومن؛ شاید نتونم مرهم باشم، اما پا به پات که می تونم همدردی کنم...

عزیزی
دمت به شدت حرارت ناک

یاس وحشی 1392/12/18 ساعت 23:59

ضمناً کامنت های ِ حمید محمود حامد رو خوب جواب میدی! =)))

کی بود اینی که گفتی؟!

سکوت 1392/12/25 ساعت 00:23

انسان همیشه پاداش زحمات و سختی هایی که کشیده رو مید.ه
انشالاه همیشه موفق باشید آقای آرام
با آرزوی روزهایی پر از شادی و برکت برای شما:-)

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد