مرد تنها ساز بر دوش، عاشق خاطره هاشه

مرد تنها ساز بر دوش، راهیه گذشته‌هاشه

دلشکسته، بار سنگین غمی رو شونه‌هاشه

یه نگاهِ عاشقونه، غرقه دریایی که دورِ

یه لبِ بسته که آهنگ لالا لالا می‌خونه

نظرات 8 + ارسال نظر

چقد درد حس کردم مرد تنها...

آره دیگه...

تازه زانوی سمت چپم هم درد میکنه نگفتم اینجا اصن

مهری 1392/12/08 ساعت 08:01 http://barani1211.blogfa.com

وچقدرهم ازاین دست دل شکسته هاتودنیازیادن

عووووفففف
اصن همه اینطوری هستن
ینی شرط بزرگ شدن شکسته شدنه

یاس وحشی 1392/12/08 ساعت 08:55

...
هیچی ندارم بگم جز کلی نگاه ِ پُر زجر...

من غلام غمرم
غیر غمر هیچ مگو...


(خواستم بگم شعر بلتم )

تو مرد تنهای شبی فقط بجای مهر خموشی بلدی لالایی هم بخونی (:

کارای دیگه هم بلتم

رزماری بگیر بزن زود خوب میشه زانوت البته بستگی داره دردت از چی باشه ها:)

شما تعارف نکن هر دردی بود بگو بالاخره عقلامونو میزاریم رو هم به یجایی میرسیم

این زرماری رو از کجا گیر بیاریم حالا؟!

سعیده 1392/12/08 ساعت 16:06

نمیشه بگیم زن تنها؟!

اون اولِ اولشو می گم!

چرا نشه

پوک... 1392/12/08 ساعت 23:47

داروخونه ها دارن اگه میخای که خودم برات بیارم:))

خودت ردیف کن دیگه داداچ

عاشق_سکوت 1392/12/10 ساعت 22:07

یه مرد تنها
زیر بارون
قلبی که میباره
جاده بی انتها ..
تاریکی ....


چی گفتم خودم نفهمیدم:-D

والا منم سعی کردم بفهمم
نتونستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد