می‌آید، می‌روند..

می‌تونی هر کسی رو که دلت می‌گه، هر چقدر می‌خوای دوست داشته باشی! اما نمی‌تونی توقع داشته باشی که دل اونم همین‌ رو بخواد. و این بَده.
نظرات 4 + ارسال نظر

هنوز نیومده از چیزای بد حرف زدی که ((:
هر چی نگاه کردم تو آیکونات گل ندیدم کادوی خونه تو بدم(.

شیرینی بیار خب...
شیرینی زبون هوس کردم بد جوری

Shadi-X 1392/11/19 ساعت 16:49 http://sensitive-x.blogfa.com/

من کنار سعی میکنم کنار بیام با این قضیه
اما بارـها بخاطر عکس ـش سرزنش شدم !
فقط ُ فقط بخاطر اینکه اونقد که باید ، طرف مقابل ـم ُ دوس ندارم !! اَه اَه ../.

اه اه آخرش جالب بود

Shadi-X 1392/11/19 ساعت 16:50 http://sensitive-x.blogfa.com/

من سعی میکنم کنار بیام با این قضیه
اما بارـها بخاطر عکس ـش سرزنش شدم !
فقط ُ فقط بخاطر اینکه اونقد که باید ، طرف مقابل ـم ُ دوس ندارم !! اَه اَه ../.

- قبلی اشکال داشت ! حواس نمیذارن واسه آدم که !! ;)

خیلی عمیق و ژرف غلط گیری کردی خودت
احسنت

یاس وحشی 1392/11/23 ساعت 08:57

نه نمیشه...
کلاً کاش دانه ی ِ دل ِ همه پیدا بود. حتی آی فون عزیز ِ دل که من می خوامش، اما اون من رو نمی خواد! =)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد