شاعر دزدی

چند روزه دارم تو تنهایی‌هام با خودم می‌گم: تو می‌دونی دلم تنگه، دلم می‌سوزه یعنی چی؟! امروز خواستم بیام تو وبلاگ بنویسم:

تو می‌دونی دلم تنگه - دلم می‌سوزه یعنی چی؟!

پست قبلی رو نیگا کردم و دیدم عه، شعر دلتنگی مسعود امامی بوده و من فکر می‌کردم واسه خودمه و هی تکرار می‌کنم، می‌دونی بعضی چیزا اینقدر ملموسه که فکر می‌کنی واسه خودته!

نظرات 4 + ارسال نظر
آرام 1394/09/14 ساعت 21:11

شاعر می فرماید

دلتنگی ات را طاقت آوردم ولی گاهی

تصمیمهایم جبهه ی دیدار می گیرد

ای وای از عاشق شدن هایی که اینجوری ست

در من چرا روییده وقتی در تو می میرد

من اصن طاقت ندارم

قصد فروششو نداری قسمتی از حرفت رو برا خودم میخوام (.

همه‌ی حرفها مال تو... مجانی...

آرام 1394/09/16 ساعت 22:26

اساس عشقه صبره

از ته دل دعا میکنم که بهترینها برات رقم بخوره تا بفهمی چقدر خدا به موقع دستت رو گرفته

ممنونم
انشالله

سکوت 1394/09/25 ساعت 22:56 http://sokot2010.blog.ir

با سلام و عرض ادب و ارادت: )

مخلص

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد