دلتنگی

تو از دنیای بی رحم من تنها چی میدونی

تو از اونجا که میافتی ته دنیا چی میدونی

تو میدونی دلم تنگه

دلم میسوزه یعنی چی

تب بی موقع هر لحظه

تب هر روزه یعنی چی

دلتنگی یعنی دلهره، دلشوره، سردرد

دلتنگی یعنی لعنتی برگرد

دلتنگی یعنی صبح بی انگیزه پاشی

واسه تموم روز بی برنامه باشی

دلتنگی یعنی حرف هیچکی منطقی نیست

گاهی فقط با فکر و رویا روبه را شی

دلتنگی یعنی بیخودی گریت بگیره

انقدر که هرکی دیدتت برات بمیره

دلتنگی یعنی دلهره ، دلشوره ، سردرد

دلتنگی یعنی لعنتی برگردی


+مسعود امامی

نظرات 3 + ارسال نظر
رویا 1394/09/11 ساعت 19:00

❤️❤️
باید بروم سمت شبستان نگاهت…
شاعر بشوم شعر بگویم سر راهت

یکبار بگویم غزلی تا که بمانی…
شاید تو شدی یوسف و من مانده به راهت!!!

عاشق بشوم با تو کمی چای بنوشم…
من آمده ام تا بشوم پشت و پناهت!!!

این فصل جدیدیست و آغاز شکفتن…
نگذار بگویند، شده عمر تباهت!!!

باور بکنی یا نکنی یاد تو هستم...
در روز سپیدی به سیاهی نگاهت…!

❤️
خصوصیه عمومیش نکن

دلتنگی یعنی حرف هیچکی منطقی نیست (:

یه همچین چیزی

مجتبی 1394/09/12 ساعت 19:56 http://chekhov.blogfa.com/

اعتراف میکنم دلم برای حضرت پرشان تنگ شده!
نه آقای آرام!

پرشان رو با تموم خاطرات خدایش بیامرزد...

شما کدوم دوست خیلی قدیمی هستی که از اون روزا برام باقی موندی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد