کجایی؟!

برای آهنگ - کجایی - محسن چاوشی که بارها شنیده شد و باریده شد...
که اگر کوش نکنید، بر تنهایی‌تون خیانت کردید!
 
یه پاییز زرد و زمستون سرد و
یه زندون تنگ و یه زخم قشنگ و
غم جمعه عصر و غریبی حصر و
یه دنیا سوالو تو سینم گذاشتی
جهانی دروغ و یه دنیا غروب و
یه درد عمیق و یه تیزی تیغ و
یه قلب مریض و یه آه غلیض و
یه دنیا محالو تو سینم گذاشتی
رفیقم کجایی؟ دقیقا کجایی؟
کجایی تو بی من، تو بی من کجایی؟
یه دنیا غریبم
کجایی عزیزم
بیا تا چشامو تو چشمات بریزم
نگو دل بریدی
خدایی نکرده
ببین خواب چشمات با چشمام چه کرده
همه جا رو گشتم
کجایی عزیزم
بیا تا رگامو تو خونت بریزم
بیا روتو رو کن
منو زیر و رو کن
بیا زخمامو یه جوری رفو کن
عزیزم کجایی؟ دقیقا کجایی؟
کجایی تو بی من، تو بی من کجایی؟

+ دانلود مستقیم آهنگ کجایی از محسن چاوشی

نظرات 8 + ارسال نظر
رویا 1394/08/25 ساعت 19:51

عالی بود،
اینم بگوش پس
http://dl.pop-music.ir/music/SHahrivar92/Mohsen%20Chavoshi%20-%20Dooset%20Dashtam%20%28128%29.mp3

گوش دادم خیلی خوبه ممنون

آرام 1394/08/25 ساعت 20:42

و همخواب چاووشی هم که شبا اونقد باهلش گریه میکنم تا جونم درآد

جون آدمو در میاره

داشتم دنبال آهنگ می گشتم بشینم گریه کنم!

پس خوشحال باش که پیداش کردی

سعیده 1394/08/25 ساعت 23:31

چند بار گوش بدم کافی می شه.. :(

من هنوز دارم گوش میدم

رویا 1394/08/26 ساعت 18:35

گریه دار بود؟
پس چرا من گریه نکردم؟

خوب کاری کردی

اتفاقا موقعی که پستتو خوندم داشتم گوش میدادمش . خرسند شدم :دی


یه خنجر داره این چاووشی هی میزندش تو صورت آدم...کلا

مواظب باش تو قلبت فرو نکنش بمیری

سمین 1394/08/30 ساعت 13:39 http://2024s4.blogsky.com/

عالی بود
همانا گریه کردیم زیاد


خوب کاری کردی

همین وفاداریها رو به تنهاییت نشون میدی که ول کنت نیست (.

اره ول کن نیستن دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد