تفریح آموزنده

یکی از تفریح‌های جدیدم این هست که به سایت‌های موسیقی برم و کاور آهنگ‌هایی که جدید میاد رو ببینم و آنالیز کنم. پیش میاد بعضی وقت‌های حتی فکر می‌کنم عکس روی کاور عکس آدمیزاد هست یا نه، یا کسی که این کاور رو طراحی کرده چه فکری پیش خودش کرده! یا اصن کلا چرا...

جالبه که طراحی کاور آهنگ‌ها با نوع موسیقی کاملا نزدیک هستن. هر چی کاور در پیت‌تر خواننده داغون‌تر...

خودتون فهمیدید چی می‌خوام بگم دیگه! برید تفریح کنید و آنالیز کنید شعور اجتماعی‌مون میره بالا.

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام رضا خوبی؟
همه نوع تفریحی دیده بودم جز این که به لطف برکت تو و تفریحای رضا دراوردیت اونم دیدم (.

یه همچین حالتی دارم من...

Mina 1394/04/18 ساعت 16:51

از همه درپیت تر اونایی هستن که عکس خودشونو با ژستای مصنوعی و اکثرا مسخره میذارن رو کاور
بله!ما همکاریم:دی

خیلی خوبه

اینجا چقدر برام آشناست

خوبه هنوز حافظه ات کار میکنه

گودول 1394/04/20 ساعت 13:06 http://khesht40.blogfa.com

آقای آرام ما حالش خوبه؟

آقای آرام کوچیک شماست
خدا رو شکر

ملکه 1394/05/08 ساعت 08:58

آقا رضا سلام
تولدت مبارک
ان شا الله صد سالگیت رو هم خودم بهت تبریک بگم

سلام
بابا تو که خیلی خوبی
همیشه به یاد
با معرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد